- O nas
- ›
- Misja i polityka jakości
Misja i polityka jakości
MISJA I POLITYKA JAKOŚCI SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W JANOWIE LUBELSKIM
Hasło misji: „ PACJENT NASZĄ TROSKĄ, JAKOŚĆ OPIEKI NASZĄ AMBICJĄ”
POLITYKA JAKOŚCI
Celem Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych jest świadczenie usług medycznych na wysokim poziomie zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniami pacjentów, zapewniając im i personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy.
Koncentrujemy się na poznawaniu i spełnianiu oczekiwań naszych pacjentów, dążymy do osiągnięcia najwyższego poziomu jakości świadczonych usług starając się, by nasza oferta była dostosowywana do ich indywidualnych potrzeb.
Przyjętą w tym zakresie politykę realizujemy poprzez następujące cele:
- Podnoszenie efektywności pracy w zakładzie poprzez ciągłe udoskonalanie organizacji i metod zarządzania,
- Stałe podnoszenie kwalifikacji i świadomości naszych pracowników w zakresie wykonywanych prac,
- Ścisłe określenie odpowiedzialności i kompetencji na wszystkich szczeblach zarządzania,
- Podnoszenie standardu i zwiększanie zakresu świadczonych usług medycznych w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych,
- Zapewnienie pacjentom sprawnej realizacji usług w oparciu o najlepszą dostępną wiedzę.
Chcąc osiągnąć powyższe cele podjęliśmy decyzje o wdrożeniu systemu zarządzania jakością według ISO 9001:2015.
Kierownictwo Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania weryfikuje politykę jakości przystosowując ją do zmieniających się warunków.
Zakład nasz zarządza ryzykiem, a tym samym wszelkie decyzje o znaczeniu strategicznym w obszarze świadczenia usług medycznych podejmowane są w oparciu o wyniki szacowania i oceny ryzyka przeprowadzonej zgodnie z wcześniej przyjętą metodyką.
Powyższa polityka jest znana wszystkim zatrudnionym w zakładzie oraz podana do wiadomości zainteresowanym pacjentom.
W oparciu o ogólne cele opracowane są cele szczegółowe okresowo weryfikowane przez Dyrektora.
Kierownictwo zakładu deklaruje nadzór nad realizacją przyjętej polityki i zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich zasobów i środków niezbędnych do wykonania założonych postanowień.
Wersja XML